m drogerie markt a ales, pentru a șasea oară, să transforme Black Friday într-o zi plină de sens – Giving Friday! 29 noiembrie 2024 a fost o zi în care cumpărăturile au căpătat o nouă dimensiune, transformându-se în ocazii de a aduce bucurie și speranță. În loc de reduceri, dm a ales să ofere clienților oportunitatea de a contribui la o cauză nobilă, demonstrând că fiecare achiziție poate avea un impact real asupra vieților celor mai vulnerabili dintre noi.
Pe 29 noiembrie, 5% din vânzările din magazinele dm și din online au fost direcționate către SOS Satele Copiilor România, o organizație dedicată susținerii copiilor care au rămas fără sprijinul părinților sau riscă să îl piardă. Datorită generozității clienților, dm a reușit să strângă suma impresionantă de 252.161 de lei pentru susținerea integrală a unei case din Satul SOS Cisnădie și a programelor SOS Satele Copiilor. Acești bani vor fi utilizați nu doar pentru a le asigura copiilor un acoperiș deasupra capului, ci și îngrijire, educație și sprijin emoțional.
Din 2019, de la debutul campaniei Giving Friday, dm drogerie markt a strâns și donat peste 800.000 de lei pentru diverse proiecte sociale dedicate copiilor și tinerilor. Colaborarea cu SOS Satele Copiilor a fost esențială în sprijinirea numeroaselor inițiative menite să ofere o viață mai bună copiilor vulnerabili. Printre cele mai apreciate acțiuni s-a numărat „Ultima zi de vacanță, prima zi de școală”, care a adus bucurie și oportunități de învățare pentru 100 de copii din Satele SOS.
Compania dm drogerie markt a fost onorată cu Premiul I pentru proiectul „Giving Friday” în cadrul Galei Romanian CSR Awards, ediția a XII-a, la categoria Cause Related Marketing. dm a obținut și un premiu pentru Excelență în Sustenabilitate la Sustainability Excellence Awards, pentru parteneriatului său cu SOS Satele Copiilor.
Despre dm drogerie markt: Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973 și este prezentă în 14 țări din Europa, ceea ce o clasifică ca cel mai mare lanț de drogherii din Europa. În România, dm este prezent din 2007, timp în care a evoluat constant, a creat aproximativ 2.000 de locuri de muncă, un magazin online și aplicația „dm-ul meu”, care răspund nevoii de proximitate, precum și peste 150 de magazine fizice, care aduc aproape experiența de cumpărare pentru toți iubitorii brandului.
Despre SOS Satele Copiilor: SOS Satele Copiilor România oferă de peste 30 de ani o familie iubitoare copiilor care au rămas fără îngrijirea părintească și îi susține și protejează pe cei care riscă să o piardă. Peste 500 de copii și tineri au avut parte de îngrijire în case de tip familial, peste 1.300 de familii vulnerabile au fost asistate, iar peste 4.500 de copii au fost sprijiniți să rămână alături de părinți.