dm drogerie markt a înlocuit Black Friday cu o zi a donațiilor – Giving Friday – devenită deja o tradiție în comunitatea iubitorilor brandului. Încă din 2019, în această zi specială, 5% din vânzările din magazinele fizice și magazinul online dm merg către o cauză nobilă. Anul acesta, cei peste 201.000 de lei strânși vor asigura copiilor aflați în dificultate din proiectele SOS Satele Copiilor România un trai mai bun.
Vineri, 24 noiembrie, a fost o zi magică: cu ajutorul tuturor celor ce au trecut pragul drogheriilor dm sau au făcut cumpărături online, și al partenerilor, am reușit să strângem 201.655 de lei. Acești bani merg către organizația neguvernamentală SOS Satele Copiilor România, pentru a susține o casă de tip familial. Într-o astfel de casă, copiii se bucură de găzduire, îngrijire, educație, sprijin emoțional și consiliere.
Din 2019, cu ajutorul campaniei Giving Friday, dm drogerie markt, împreună cu clienții și partenerii, a reușit strângerea și donarea sumei de 583.571 de lei în favoarea proiectelor sociale adresate copiilor și tinerilor.
SOS Satele Copiilor este un vechi partener al dm drogerie markt, alături de care compania a dezvoltat o serie de proiecte și împreună cu care s-a implicat în mai multe campanii. Una dintre campaniile de succes este: „Ultima zi de vacanță, prima zi de școală”. Acțiunea aflată la a treia ediție în 2023, a creat ocazia de a oferi experiențe de neuitat pentru 100 de copii din toate Satele SOS: Cisnădie, Sibiu, București și Bacău, precum și de la Centrul de Zi din Hemeiuș.