Ediția 2022

Luna noiembrie este specială pentru noi, pentru implicarea noastră în comunitate: înlocuim Black Friday cu Giving Friday. În cadrul acestui proiect ne propunem să donăm 5% din totalul încasărilor din 25 noiembrie către Asociația SOS Satele Copiilor.

Vineri, 25 noiembrie, a fost o zi magică: cu ajutorul vostru, al tuturor celor ce ați trecut pragul drogheriilor dm sau ați făcut cumpărături online, am reușit să strângem aproximativ 29.200 euro! Acești bani îi vor susține pe copiii și tinerii aflați în dificultate din programele SOS Satele Copiilor Romania.

Prin această donație noi, comunitatea celor ce iubesc brandul dm, ajungem mai aproape de copii și învățăm că #givingisthenewblack, cu recunoștința faptului că an de an reușim să facem bine și să transformăm Black Friday într-o zi a speranței, a bucuriei și a luminii pe care numai ochii inocenți ai copiilor știu să îi transforme în mulțumire: 𝗚𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗙𝗿𝗶𝗱𝗮𝘆.

În 2019 cu ajutorul campaniei Giving Friday, dm drogerie markt a asigurat o masă caldă pe zi, timp de 6 luni, pentru 45 de copii, prin donația de 16.000 euro către Fundația Hategan. În 2020 compania a donat 17.000 euro pentru aceeași cauză, iar în 2021 suma strânsă din donație a depășit 16.400 euro.

Top