Ediția 2021
În parteneriat cu Fundația Hațegan, prin campania „O floare de colț pentru un prânz cald”, dm drogerie markt a asigurat câte o masă pentru peste 40 de copii, zilnic, timp de 6 luni.

Parteneriatul cu Fundația Hațegan a început în urmă 3 ani, când, pentru prima oară, compania dm, alături atât de angajați, cât și de clienți, a depus eforturi pentru a veni în ajutorul copiilor defavorizați social. În 2019 cu ajutorul campaniei Giving Friday, dm drogerie markt a asigurat o masă caldă pe zi, timp de 6 luni, pentru 45 de copii, prin donația de 16.000 euro către Fundația Hategan. În 2020 compania a donat 17.000 euro pentru aceeași cauză, iar în 2021 suma strânsă din donație a depășit 16.400 euro.

Fundația Hațegan a fost înființată în anul 2012 cu scopul de a veni în sprijinul copiilor defavorizați social din Timișoara.

Top