dm România și P&G a continuat parteneriatul și în 2023, inaugurând încă două săli de clasă unicat în România pentru copiii din județele Călărași și Timiș în cadrul programului „O sală de clasă ca acasă”. Lansată de P&G în 2018, inițiativa își propune să le ofere elevilor din clasele pregătitoare, aflați la prima interacțiune cu școala, un spațiu prin intermediul căruia se pot bucura de un univers al poveștilor și al învățării prin joc.
Datorită colaborării dintre dm România și P&G, în 2023 a fost posibilă renovarea a două săli de clasă din județe diferite: Școala Gimnazială Nr. 1 Ileana, județul Călărași și Școala Generală Săcălaz, județul Timiș.
Sub implicarea arhitectului Miruna Pavoni, care are o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, cele două săli de clasă au trecut printr-un proces complet de renovare și redecorare. De la pardoseală și pereți până la mobilier și decorațiuni, fiecare aspect a fost atent revizuit pentru a oferi elevilor un mediu sigur și primitor, în care să se simtă ca acasă și să-și poată contura viitorul în condiții ideale. Conceptul unic al acestui proiect constă în transformarea celor două săli de clasă în spații atractive pentru elevi, unde elementele prietenoase și colorate se îmbină armonios cu facilitățile moderne de învățare, asigurându-le astfel cel mai bun drum către obținerea rezultatelor dorite.
„Susținerea cauzelor sociale pentru copii, care implica promovarea educației lor, este una din prioritățile companiei noastre. Cele două săli de clasă renovate anul acesta în parteneriat cu P&G reprezintă un angajament profund în dezvoltarea tinerelor generații și în crearea unui mediu propice, în care copiii pot învăța și se pot dezvolta în mod optim. Anul acesta am crescut și am extins proiectul «O sală de clasă ca acasă», deoarece credem ferm în importanța educației și a prevenirii abandonului școlar, și avem speranța că vom continua acest proiect și în anii viitori”, a transmis Daniela Jordanovski, Manager Marketing și Achiziții în cadrul dm România.
„P&G și brandurile sale își continuă misiunea de a fi o Forță a Binelui și a Creșterii, educația fiind unul dintre domeniile în care este nevoie de o și mai mare implicare. Datorită parteneriatului cu dm România, campania «O sală de clasă ca acasă» ajunge în mai multe comunități, oferindu-le elevilor care fac primii pași într-o scoală un mediu prietenos, benefic dezvoltării lor”, a spus George Carpov, Company Communications Director P&G.