Ediția 2019

În acest an, Black Friday a devenit Giving Friday în magazinele dm drogerie markt România. Data de 29 noiembrie 2019 s-a transformat într-o sărbătoare a dăruirii și a faptelor bune. 5% din totalul încasărilor au fost donate către Hațegan Foundation, pentru campania „O floare de colț pentru un prânz cald”. Cu ajutorul campaniei Giving Friday, dm drogerie markt a asigurat o masă caldă pe zi, timp de 6 luni, pentru 45 de copii, prin donația de 16.000 euro către Fundația Hategan.


A patra ediție a campaniei de strângere de fonduri „O floare de colț pentru un prânz cald” a fost lansată într-un cadrul festiv la Teatrul Național Timișoara. Toate donațiile obținute au asigurat o masă caldă copiilor defavorizați din cele trei centre ale Fundației United Way Timișoara.


Campania Giving Friday s-a bucurat de implicare și susținere la nivel național, atât din partea echipei dm, cât și din partea oamenilor care s-au bucurat de faptul că pot ajuta. Astfel, Black Friday, ziua în care oamenii fac cele mai multe cumpărături din an, s-a transformat într-un eveniment al dăruirii, prin care aceștia au putut face fapte bune tocmai prin achiziționarea de produse din magazinele dm.


În cadrul companiei dm, proiectele de responsabilitate socială au devenit, treptat, parte din strategia de dezvoltare pe termen lung. Asemenea campaniei Giving Friday, dm drogerie markt organizează, la nivel național, mai multe campanii de CSR, prin care contribuie în mod activ la dezvoltarea și îmbunătățirea calității modului de viață al membrilor comunității din care face parte.
Top